Jag skymtade några snöflingor idag

Julshopping slutar alltid med att jag köper minst en grej till mig också! Så borde det ju inte vara.... om jag fortsätter att köpa grejer till mig nu så kommer kanske någon ge mig något i julklapp som jag redan köpte själv några dagar innan :P

Kom hem nyss från julshoppingen.... har inte gjort något annat idag..... sov fram till tio idag. Ganska skönt, pappa hann komma hem från jobbet innan jag steg upp :P

Innan jag steg på bussen flög några flingor förbi mig :) men nu när jag tittar ut genom fönstret så snöar det faktiskt lite :) Vad mysigt! Hoppas det snöar mer!

Planer för resten av dagen: inga! än iallafall. Det jag trodde att jag skulle göra verkar inte bli av. Too bad... jag får mysa hemma istället.
Men vi får lite besök här hemma snart tror jag... min mormors systrar med sina gubbar kanske kommer över. De var ju på min mormors födelsedagsmiddag igår och sov över så de kanske kommer hit på besök innan de åker hem igen :)

Ha en fortsatt trevlig fredag :)

                                                   


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback