Jag ser det snöar..

God Jul på dig! Idag är det fint julväder. Det är lagom kallt och det är snö överallt ^^ men lite jobbigt med den kalla vinden, men den är inte så farlig :)

Idag var jag hos tandläkaren som jag berättade om igår. Det gick bra..... förutom att jag var försenad på grund av att tåget hade signalfel och jag fick sitta på det en halvtimme extra. Lite frustrerande att bara sitta och inte kunna göra något medan tiden går....
Hursomhelst så bestämde vi att resten av tandställningen ska in nästa gång. I januari blir det då. Jag kanske får visa det ;)

Efter tandläkaren gick jag runt på stan ett tag. Letade efter julklappar. Och jag hittade faktiskt några. Ganska perfekta julklappar :) så nu är jag klar tror jag - med julshoppingen. Om jag inte vill ha nåt extra till någon...

Nu är klockan redan två... eller redan och redan.... lite har jag hunnit med idag, men vad ska jag göra med resten av dagen? Vad kan jag göra? Just nu lyssnar jag iallafall på julradio och dricker kaffe. Jag får ta det därifrån...

Ha en fortsatt trevlig dag :)

                                                   


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback