hellu!

Dagens inlägg :P hehe men det känns som jag kör på ett inlägg per dag nu. Det skulle bli en varannan dag om jag inte fick skuldkänslor.... det låter ganska fånigt men jag vill skriva minst ett inlägg per dag, jag puschar mig själv att göra det för jag tränar på att skriva och tänka och när jag har gjort ett inlägg så känns det bra och jag känner mig kreativ. Det är som om jag målar en bild varje dag :P och appropå det..... idag öppnade jag mina små färgtuber och målade! Den första bilden blev inte bra så jag sa att det bara var på test och slängde den :P men den andra blev väl ganska fin för att vara första gången med färg på tub. Jag är lite ledsen för penslarna jag använde har en annan färg nu :s Den blev inte färdig för jag blev trött och la mig och sov fram till middagen :P
Annars idag har jag varit och shoppat med mamma. Hon väckte mig imorse och sa att vi åker om en timme :p Jag hittade två par trosor på rean och ett diadem :) (bilder på underkläder lägger jag inte upp här på bloggen. andra saker jag inte lägger upp bild på här är till exempel på min familj och andra människor, om de inte godkänner. det är därför du inte har sett några bilder från julafton)

Dagens och gårdagens fynd ^^

Image and video hosting by TinyPic

till vänster: från lindex, den tänker jag ha till vardags (fast den är lite fin ändå^^) till höger: från kappahl, till fint, den ska jag ha på nyårsafton! :) häftig med en så stor rosett, eller hur? ;)

Här är en bild på mig också, från igår. Tröjan jag har på mig fick jag av föräldrarna på julafton :) den är mysig :)

Image and video hosting by TinyPic

Nu ska jag dricka mitt kaffe och se på min serie :)

God fortsättning! ♥


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback