Halloj

Hejsan!
Snabb uppdatering över vad som händer just nu. Dagen gick inte som jag hade trott. Det blev eftermiddag ganska fort. Jag var hungrig vid lunch! Yay! Duktig Lovisa som ska fortsätta äta riktig mat vid rätta tider på dygnet! ^^
Mamma har stått i köket i stort sett hela dagen. Hon har bakat och fixat och det har syrran också gjort.. hon har nämligen gjort en tårta! Till hennes kille som fyllde år häromdagen och han kommer hit nu närsomhelst :) Vi har städat lite överallt och gjort fint :) Det blir säkert nåt gott till middag.
Imorgon är det ju nyårsafton. Jag hade ju planer då, men så blev det inte... någon blev sjuk och det blev inställt. De flesta av mina kompisar är i Kina just nu, de bor hos en kompis som har flyttat dit, så de kan jag inte ha nyårsfest med. Jag vet inte hur det blir nu, jag syrran och hennes kille kanske får stanna hemma. Men det kanske blir mys det med. Mormor och morfar ska komma förbi och käka fin nyårsmiddag med oss så vi kanske sitter och skålar pommac och tittar på raketer :)
Just nu tänkte jag titta på ett avsnitt av Men of a certain age :) men mamma ropar nog lite då och då om hjälp med något så vi får se hur set blir :P

Vi hörs senare :)

 hehe min webkamera suger verkligen :P

Skrivet av: matthe

GOTT NYTT ÅR från Kina :D

Hoppas du får en underbar dag ^^

2009-12-30 @ 22:35:23
URL: http://krevering.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback