Godkväll

Jag är jättetrött! Klockan är bara åtta men jag är trött och vill gå och lägga mig! Eller egentligen har jag saker jag vill göra men jag känner mig nästan för trött för att göra dem :P
Idag tog jag det lugnt på förmiddagen... inget speciellt som händer här hemma... sen efter lunch bestämde jag mig för att gå ut, till centrum för att shoppa skor. Jag behöver vinterskor och det är säkert rea tänkte jag så jag passade på. Men det fanns inte! Jag har kollat in ett par skor ett tag nu, de fanns inte i storlek och det fanns inga andra heller! :( Lite ledsen gick jag ur butiken och strosade runt lite mer i centrum.... letade inte efter något speciellt men jag hittade ändå nåt litet. Mamma hade 20% på rean så jag ringde henne så hon fick komma dit. Sen hjälpte jag mamma att handla (för annars hade hon inte kommit springande till centrum :P). Det var superkyligt ute och jag fick dra kärran med mat jättelångt på parkeringen och sen ända vägen tillbaka där kärran ska stå och sen fick jag promenera tillbaka till bilen. Usch vad jobbigt det är ibland :P
Hemma vid femtiden, och jag var lite hungrig då, så jag sa till mamma att vi skulle göra mat och det gjorde vi. Det var gott med mat. Det var länge sen man åt MAT hemma känns det som :P varm, lagad mat... :)

Nu tar jag säkert och tittar färdigt på serien Fruits Basket. Om det finns tid över och jag inte är trött så lägger jag mig och läser tills jag somnar :)
Imorgon kommer syrrans kille och stannar ett par dagar, det blir lite städning annars händer inget speciellt.
Lite mer kreativa inlägg kommer efter nyår tror jag, se fram emot det ;)

God fortsättning :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback