God fortsättning

Idag har jag tagit det lugnt... inte gjort något alls nästan :P jag åt av salladen som blev över från julafton... igen till lunch och till middag severade mamma mig det igen! :p men nu är dte slut. Den är god men det blir lite för mycket om man bara äter dte två dagar i rad :P
Annars har jag varit ute en sväng. Det är lagom kallt ute och det är lite snö i luften. Härligt med snö :)

Det här är en av alla mina fina julklappar jag fick i år :)



en pyjamas som är jättegullig och jättemysig, jag sätter på mig den så tidigt som möjligt på kvällen och så sent som möjligt på dagen ;)

en annan julklapp som jag fick av morbror och kusin :)



ledsen för blixten... men jag orkade inte ta så fina bilder :P
Skivan är jag glad över, det var den jag ville ha :) och jag har redan lyssnat på den en del ^^

Jag har fått många fler klappar men jag tror att jag visar dem en annan gåg :)

Just nu sitter jag här och väntar på en film, Förtrollad, det ska bli intressant... men annars har jag börjat titta på en japansk serie igen. Det var länge sen. Den heter Fruits Basket och är väl väldigt lik många jag redan har sett men det är ändå alltid kul att se på en ny ^^
Jag känner mig så seg och trött och jag bara sitter... men det är riktigt skönt faktiskt... för jag känner att jag inte har något jag måste göra och att det är OKEJ att bara göra såhär. Det är skönt :)

Hoppas på ett inlägg snart igen... sorry för bloggtorkan men det blev lite semester från det nu verkar det som :P

God fortsättning :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback