Currysås till middag

Godkväll. Idag har jag inte uträttat så mycket. Eller iallafall inte så mycket man kan göra på en dag. Jag och en kurskamrat intervjuade en rektor på en lokal skola idag och efter det gick jag bara hem och renskrivde. Efter det har jag bara varit hemma och tittat klart på en till serie. Nu är jag sugen på en till serie, en favorit i repris den här gången. Men jag känner mig så oansvarig. Det känns som att det finns tusen viktigare saker jag kan göra (eller borde göra). Men ändå gör jag de inte. Vad är det för fel på mig?

Jag blev lite förtrollad av vintern idag. Och the fact that you can say god jul nu är helt fantastiskt. Men än är det inte jullov. Jag har en kompleteringsgrej att göra som inte har ett inlämningsdatum (det är därför jag inte har satt mig för att göra den ännu) och sen är det en rapport som vi håller på med i skolan, den vet jag inte när den ska vara klar men jag ska gå och intervjua en till rektor den här veckan till den rapporten. Om rapporten ska vara klar före jul så har jag ju inte jullov än.

När de saker jag har nämnt nu är färdiga så är det väl jullov antar jag. Det här är sista veckan jag har aktiva skolgrejer planerade. Dels intervjun och sen en föreläsning i slutet av veckan. Jag undrar vad som händer nästa vecka. Det är ju faktiskt julafton nästa vecka.

Imorgon ska jag till tandläkaren tidigt. Efter det kanske jag går och handlar resterande julklappar om jag har lust. Fast jag har faktiskt tänkt ta mig en vända hos min gulliga frisör också nu före jul (jag orkar inte stå och ha ångest framför spegeln på julafton) så jag ska ringa och boka tid hade jag tänkt (om min frisör har tid för mig före jul).

Okej! Nu fick jag en kick av kaffet jag dricker just nu :) så slutet här blir lite mer positivt. I början av inlägget kan det låta deprimerande :P

(Får man säga såhär nu?) God Jul på dig så hörs vi senare :)


Skrivet av: Hilda

gör det :) dom är lite jobbiga att hantera i början. Eller så var det bara jag som inte var så bra

2009-12-16 @ 07:46:46
URL: http://hildasbilder.webb.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback