4e advent

Fy på mig! Jag lovar något och sen struntar i det! Jag har varit dålig på att uppdatera den här helgen :P men jag har varit ute mer än vanligt och faktiskt gjort saker :P Så när jag är asocial IRL kommer det många inlägg, men när jag är social kommer dte inte många hehe :P

Nåja... idag vaknade jag väldigt trött och sliten vid nio. Det var länge sen jag fick i mig nåt att dricka hehe... vilket betyder att vi gick och tog ett glas efter bion på rigoletto och middagen i kungshallen. Det var väldigt trevligt faktiskt :) Vi var på ett ställe i gamla stan som heter sjätte tunnan. Det är en medeltidskrog och man dricker mjöd och sitter nere i grottliknande lokaler ^^ dessutom var det medeltidsmusik på gång när vi kom dit. Det var ett födelsebarn där och personalen spelade på säckpipa och trumma och gitarr. Det var riktigt trevligt :)

Nu är klockan förmiddag och snart lunch. Det är vinterland ute. Och inget speciellt händer här hemma.
Ha en fortsatt trevlig söndag :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback