1:a december

Det är december idag! Det är ganska kul :) för då vet man att det inte är långt kvar till jul :)

Men idag har jag inte varit och julshoppat.... jag är för hängig. Jag var ute på en liten promenad men det var alldeles för jobbigt för mig så jag sov en stund efter det. Typiskt att mamma kommer några minuter efter och hotar med att hälla kallvatten över mig om jag inte vaknar.

Supersugen på te och choklad... jag vill bara mysa upp i ett hörn med en varm kopp och en varm filt hela dagen. Men egentligen har jag ju inte ledigt nu. Snart börjar jag väl stressa för sista gången i år. Men inte riktigt än.... :)

                                                   


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback