idag

Jag har världens tråkigaste dag idag på länge...

Suttit vid datorn... sovit... gått runt och tyckt synd om mig själv. Fast jag var faktiskt och matade katterna i morse. Min killes katter som har varit ensamma några dagar nu, men matte kommer hem ikväll så då får de lite mer sällskap. Hoppas jag inte gett för lite mat eller nåt.

Imorgon kommer min lilebror hem från world scout Jiingi Jamborii nere i skåne. Ska bli kul att höra hur det var ^^ Jag är så ledsen att jag inte åkte på det. Men jag som är äldre måste ju ha åkt som ledare eller funk och allt kostar ju skjortan... och jag som är pank kunde inte :(

Nu blir det tv-kväll med familjen :)  och kaffe tack!


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback