Kväll

Vad dagen gick fort idag igen! Jag har skrivit lite på arbetet men det är fortfarande viktiga saker kvar. Andra saker som jag har gjort idag är städa rummet, bäddat rent, fått två nya kursböcker och ätit god fredagsmiddag. Nyss tittade jag på doobidoo. Det var roligt som vanligt :)
För dig som inte vet vad programmet handlar om... programledaren Lasse Kronér bjuder in fyra sångare/skådespelare/svenska kändisar som bildar två lag och de sitter och svarar på musikaliska frågor och har tävlingar om svt-historia, det roliga är att doobidoo plockar fram klipp från svt:s arkiv så man får se en massa roliga klipp från massor med program och serier för jättelänge sen. :D Jag älskar att titta på gamla svenska klipp som är svartvita och de pratar sådär konstigt som de alltid gjorde i tv förr ;P
(Men detta går ju absolut inte hand i hand med mitt intresse för den japanska kulturen (kan man ju tänka). Men jag brukar tänka såhär; jag älskar svensk kultur och svenska traditioner men jag beundrar japansk kultur. Jag vill ju besöka och bo i Japan, men inte för alltid :) i sverige hör jag hemma tror jag) :)

Nu skriver jag ett litet inlägg för att underhålla mig själv (och dig som läser^^) och strax ska jag väl sätta igång en film tror jag. Har inge bättre för mig. Rummet är rent, sängen är ren, jag är ren, det är fredagskväll... då får man lov att ta det lugnt och titta på film. Dessutom är syrran borta över helgen hos sin kille så jag har eget rum hihi :)
Planer för morgondagen: plugga och åka in till stan på nöjesrunda :) det ser jag fram mot.

Ha en trevlig kväll :)

Kram på dig ;D



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback