Godmorgon/Godförmiddag

Den här morgonen gick inte som planerat. Jag trodde att jag skulle vara alert och börja plugga på morgonen. Men det gick ju inte. :S Vad har hänt med mig, jag brukar ju kunna plugga på morgonen... eller snarare förmiddagen men det är ju redan förmiddag. Om jag inte skyndar mig så är det eftermiddag snart :S
Det jag har kommit fram till att jag kan göra nu är att läsa, läsa, läsa och läsa. Så det ska jag göra.... i mina 6 böcker.... men det kanske kommer två böcker till idag. Förhoppningsvis. Två engelska böcker. Spännande. Men samtidigt jobbigt.
Får se hur det går.


Skrivet av: nea

samma här! jag har tre texter som jag ska redigera idag, hade tänkt att gå upp klockan 9 och plugga... så vaknar jag kvart över elva! :( inte OK!

2009-11-04 @ 12:08:59
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback