Bra start på morgonen?

Imorse vaknade jag utan att ha någon känsel i min vänstra arm. Gissa om jag blev rädd! Klarvaken blev jag! Jag har väl legat på armen inatt så blodet har försvunnit... men jag försökte röra på armen och fingrarna men jag kunde inte! Jag petade på den och lyfte upp den. Jag tänkte att jag måste handla fort innan armen dör bort från mig :O men när den fick hänga nerför sängkanten kunde blodet komma igenom... Jag kännde precis allt när blodet kom, armen och handen blev alldeles varm och det pumpade och det var jätteläskigt. Det är inte första gången det här händer :P men det är lika läskigt varje gång. Hur länge har armen varit så egentligen? Om det har gått flera timmar så borde väl den inte "funka" sen? :S Eller är jag bara dålig på fysik, kemi och biologi? :P

Nu ska jag se på ett avsnitt av The Vampire Diaries. Ja, det har jag börjat kolla på. Kollar på http://ch131.com/ om du undrar ;) finns både serier och film där :)

Efter det ska jag in till stan för nöjes skull :) men senare i eftermiddag ska jag börja plugga igen.

Hoppas du har en bra dag


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback