besvär

Jag behöver testa nåt nytt. 
Min hud blir inte bättre!! Vad ska jag göra? 
Har kollat runt lit eoch de här tre har jag hittat, men vet inte vilken jag ska prova om inte alla, men jag har inte råd att ta alla, jag är fattig student.

Den ena är Neutrogena som heter Oil-Free Acne Wash, redness soothing, gentle scrub. Den har alkohol i sig, vilket torkar ut ansiktet, men den är inte ojlig tydligen. Jag vill gärna ha en scrub men jag vill samtidigt inte belasta huden för mycket.

Den andra är Vichy Normaderm Rengöringsgel. Bra med pump och den ska ta bort smink och rengör bra.
Men sen har vi nästa Vichy Normaderm Rengöringskräm, utan alkohol vilket är jättebra. Den är som en mask och är "peelande" vad nu det innebär egentligen. 

Vilken tar jag? Vill absolut inte ha en med alkohol och inte någon som är för oljig och jag vill känna mig ren och fräsh efteråt! Är det för mycket begärt??



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback