God Jul!

Hej! Jag ville bara komma in och hälsa God Jul. Åtminstone det kan jag göra, eftersom jag inte har skivit ett enda litet ord på jag vet inte hur länge! 

Nu håller jag på med det sista innan jag får ansöka om examen i januari!! Min C-uppsats. Hållit på med den sen november! I början av januari ska den vara klar!! 
 
Delvis därför har jag inte kommit in hit och skrivit något. Känns för stressigt! Kanske när jag är klar med mina studier och jag har börjat jobba eller nåt, kan jag börja skriva flitigt igen, som jag tycker om att göra! :) Då kanske det blir ett helt annan slags tema på bloggen, vi får se! 



Men nu ska jag komma igång och städa lite här och sen packa ihop övernattningskit och gå över till mamma och pappa! ^^ Vi ska ha mysigt och baka, klä julgran och sånt idag :) Jag ska slå in mina julklappar som jag inte haft tid för än! Vad härligt med jul igen tycker jag! Så härliga myskänslor som dyker upp! 
 
God Jul allihopa! 
 
 
 
 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback