kimikiss pure rouge

Serien som jag tittar på just nu är från 2007, men det var nyligen jag hittade den! 
Jag är alltid ute och letar efter nya serier :) och lyckas tätt som tätt hitta något :)

Just den här serien är ett fynd tycker jag! Om jag ska beskriva vad den handlar om så är det som den ultimata kärleks- och relationsserien! För det handlar bara om gymnasieelevers relationer och triangeldraman och sånt. Vilket jag älskar!! Jag bara sitter och njuter. Det var ett avsnitt som jag nästan grät en tår för och var tvungen att skricka en sms till min pojkvän ^^ <3

Serien heter Kimikiss Pure Rouge.
Här är en bild på alla karaktärer som man får möta :) Jag klistrade ihop bilderna efter vilka som "passar ihop" med varandra :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback