statusrapport

Hej.
Idag har jag fått sova på natten. Jag tycker inte att man uppskattar den vardagliga sömnen så mycket som man borde. 

Jag har tagit mina tabletter enligt schemat och min feber har gått ner lite. Vi får se om det är över snart...
Dock har min sjukdom slått till inatt. Min doktor sa det, att den kan blomma ut när jag är sjuk och febrig. Inatt gjorde den att mitt ansikte svullnade upp. Inte det minsta roligt kan jag säga. Jag blir deprimerad varje gång detta händer. (och det har hänt några gånger) Men det är bara och vänta tills det försvinner också.

I all sjukdom har jag lyckats sätta mig ner och måla naglarna iallafall. Hon som stack nål i fingret på mig igår tyckte att det var fint :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback