sommar?

Jag som visste vad jag skulle göra i sommar...

Det var ju en konsert som jag ville gå på. Den vet jag inte om jag kan gå på nu av olika orsaker....
Sen är det ju raodtripen med mina tjejer. Den kommer ju bli av, men vi vet inte när... :/
Sist men inte minst är det ju resan till Marocko!
När blir det då? Vi har smått pratat om juli någon gång.... men det verkar som inte alla är lika sugna som mig att åka dit. Dessutom är det i juli min pappa kommer ha sina tre veckors semester, så då försväntas jag ju finnas hemma så jag kan umgås med familjen. 
Hur ska detta gå ihop?
Och hur blir det med jobb förresten? Kommer jag få jobba nåt på förskolan i sommar? Jag måste se till att de vet att jag vill det, så de kan ringa.

Hoppas det reder ut sig...

sommarbilder för tre år sedan...



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback