dudelikehella

SMP-Films / TheManKitty har skapat en till youtube-kanal!! Yeeeeeeey

Cory Williams är en sån härlig kille. Jag som följer Katersoneseven, som är hans rumskompis, får ju se mycket av hans bus i vardagen. Och nu har han skapat en kanal som endast är till för hans vloggande!! Han har redan lagt till ett par klipp som jag nu har suttit och kallat igenom, men det kommer mer varje dag hoppas jag!! 

Kanalen heter DudeLikeHELLA och jag kommer självklart följa den. Det visste jag redan innan den startades (han berättade för ett tag sen att han skulle börja vlogga).

Jag är inne på youtube ganska ofta för den om inte förstått det än ;) Jag funderar faktiskt själv på att börja vlogga någon dag. Vore kul att testa. Verkar kul ju! Speciellt med sån här inspiration!

:D


Skrivet av: H a c h i ~

Hahaha, han e awesome! xD <3



sv: aw, tack så jätte mycket! ^w^

2011-05-26 @ 19:52:50
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback