snap

Jag har ofta kul i programmet snapstrip.com!
Det var ett tag sedan jag laddade ner det. Jag gjorde det för att jag har en inbyggd kamera i min laptop och jag har ingen aning om hur jag sätter igång den utan att använda ett program! :s

Kanske inte världens bästa program... men räcker gott och väl för mig... 

Här är några random bilder som jag har tagit genom tiden jag haft programmet. Så kul man kan ha ibland...






















Haha det finns sjukt många fler ;D


Skrivet av: Martina

Hej!



Just nu har Crocs en tävling där man kan vinna en resa för två samt utmärkelsen som Sveriges modigaste modebloggare. Gå in på www.crocs.se och ladda upp en dagens outfitbild samt blogga om det på din blogg så kan det bli du som är den lyckliga vinnaren!



Lycka till!

2011-03-28 @ 18:54:32
URL: http://crocs.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback