oh no

GAAAHHHHH!!!
Hur kan jag inte ha lagt märke till att ett betyg från en kurs för tre terminer sedan inte finns!!!?!??!?!
Betyget ligger inte uppe bland mina studieresultat!
Jag har mailat den läraren jag hade då och hon säger att hon inte har det underlaget och att min tenta kan ha kommit bort eller så..... JAG VET INTE!!!
GAAAHAHHHH!!

Hoppas den antingen ligger på studentexpeditionen (som jag ska ringa imorgon) eller att det räcker att jag skickar in den... tre terminen försent... Men vems jävla fel är det att mitt betyg inte finns?? Jag borde väl bli kontaktad om de inte fått in examinationen eller att jag inte blivit godkänd eller någonting!?!?!
Samtidigt är det ju riktigt dumt av mig att jag inte lagt märke till att betyget inte finns där o___O





Skrivet av: Matilda Barnboksillustratör

usch vad jobbigt! hoppas det löser sig!



sv: tack ska du ha! hehe! :)

2011-03-14 @ 21:37:40
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback