matte kan vara roligt

Oj hehe... jag trodde att jag hade bloggat idag redan, men icke kom jag på ;P

Idag var jag bara i skolan mellan 8:30 och 10:30. Matematik-verkstad. Det var superroligt! Fler sådana verkstäder ska jag ha den här kursen. 
Första boken i kursen som jag har börjat läsa är riktigt intressant och rolig också. Så jag är väldigt positiv nu i början av kursen. 

Matte är ju nästan aldrig någons favoritämne. Jag valde att gå Matte B i gymnasiet konstigt nog men... kanske behövs.
Men jag säger nu att Matte kanske är något man lär sig tycka om på högskolan/universitetet för att där får man se det på ett helt annat sätt.

Lockigt


knäpp min jag gör men... alla bilder på mig kan väl inte alltid bli snygga heller.... ville ju bara visa upp håret hehe



Skrivet av: D.J fotoblogg

fin blogg! :)

2011-03-24 @ 20:07:44
URL: http://dawwez.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback