lockigt igen

Jaha. Nu känner jag mig lagom seg. 
Jag har faktiskt tre av kursens böcker hemma + en pdf på datorn. Vad som helst av det kan jag sätta mig och läsa. Det borde jag nog kanske. 
Jag har inte fått några anvisningar om vad jag ska läsa, bara att vi kommer börja med två av böckerna. Inga sidor eller kapitel sådär. Men de menar såklart inte heller att vi ska läsa hela böckerna. Inte just nu iaf.

Jag har egentligen bara lust att sätta mig och titta på några avsnitt av Lost.


Jusste... visade jag det? att jag har lockat hår idag. Jag lockade faktiskt håret i morse. Det var länge sedan. 
Skitsnyggt blir det med min fina locktång som jag fick i julklapp av syrran.

hehe skitdålig kvalite... jag orkade bara inte ta fram kameran ;P





Skrivet av: Tobias

Snygging =)

2011-03-22 @ 18:48:44

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback