hejsan

Idag stack jag iväg till förskolan med både flis, vinterjacka, täckbyxor och tjocka skor med sockar! (+ vantar och mössa)

...dock är det ju soligt, men det blåser kallt och det är kallt i skuggan, det märker man direkt! om man har ena foten i solen och den andra i skuggan så märker man tydlig skillnad!

Det var väldigt kul att komma ut till barnen idag. 
Jag fick som vanligt många fina kramar från barnen.♥

Imorgon ska jag upp i ottan... jag ska vara med på frukosten.... men då slutar jag ju tidigare. :)



Nu ska jag göra kaffe. Sen borde jag plugga. Läsa. Skriva. Men jag orkar inte. Efter en dag ute, bland barn, eller överhuvudtaget ute... så är man ju trött!
Men kanske plugga lite ikväll?
Haha jag är vinnaren i världsmästerskapen om att skjuta upp skolarbete ;D



Skrivet av: zinah ♔

så fin blogg du har! gillar din design! :3



älskar sol! ;P

2011-03-09 @ 16:07:36
URL: http://zonsa.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback