en slant kan betyda mycket

Jag sa till mig själv för någon dag sen att just nu är jag pank. Eller jag sa det inte men jag "upptäckte" det...
Men när jag tänker på vad som händer i Japan så tänker jag att jag har det mycket bättre just nu. Tänk på alla som har förlorat båda familjemedlemmar och sina hus och byar, städer...

Jag blev helt förstummad när jag hörde nyheten. Hjälp, jag kan ju inte ens sätta mig in i hur det skulle vara att uppleva det...

Efter omständigheterna tänker jag nu skänka en slant. Även om jag är "pank" just nu så tänker jag att jag ändå har det bättre än folk borta i Japan just nu. Jag som kan tänker hjälpa, även om det är en liten slant så vill jag hjälpa på mitt sätt.




Skrivet av: melinda

usch det är så hemskt, ska också donera nån slant..

2011-03-14 @ 15:27:19
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback