baka godis

Dagens godis:



Jag känner mig nere minst en gång om dagen nuförtiden...

Idag såg jag min farmors dödsannons i en tidning.... den var väldigt fin... men jag mådde inte direkt bra.... 
Nästa vecka är begravningen. Då åker jag upp till släkten... blir ingen bloggning då, delvis för att jag inte komemr ha datorn med mig och delvis för att jag itne kommer ha lust att blogga då.

Skönt att man kan pigga upp med lite godis ibland... :)



Skrivet av: nea

vad jobbigt :( min farfar dog förra våren så förstår hur det känns... såklart ska du inte använda datorn om du inte känner för det! stor kram!

2011-03-10 @ 20:13:45
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback