ahhhhwhh drrooool

Hjälp. Jag tittade precis på senaste avsnittet (10) av Kimi Ni Todoke 2!!!!!
Såfort det var slut så satte jag igång avsnittet igen. Jag var bara tvungen att se det igen. Det har aldrig hänt förut, att jag såg samma avsnitt direkt efter, en gång till.
Men jag var bara tvungen. Jag var tvungen att se igen för att verkligen fatta att det var sant det som hände.
Så underbart. 
Jag grät, jag skrattade, jag log, jag kallssvettades (fast det kanske hade att göra med att jag är sjuk haha) och jag bara ramlar i stolen...

MÅSTE SES damnit ♥♥♥♥


öppningslåten.... (hela låten)



Skrivet av: B R O W N S U G A R

Skoj :D

2011-03-27 @ 18:39:23
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback