sov länge - mamma undra vem som slog mig i huvudet

Godmorgon.

Nu vaknade jag :P

Jag sov bort och var för seg nu på morgonen för att följa med på joggingtur med min kära vän som jag lovade. :( Jag är verkligen inte taggad för det än. Det var flera veckor sen sist. Tror det var innan jag hade min körtelfeber. Så länge sen. Men det betyder ju bara att jag behöver.... Men jag är verkligen inte taggad och jag har någon slags inställning nu. Sommar. Lov. Slappa. Ta det lugnt. Jag är verkligen inställd på det och inget annat. Är inte det skönt? Eller är det bara dåligt?

På söndag förlorar jag mina fina tjejer i två veckor. De ska jobba på kollo. Så jag får ta hand om mig själv! Eller om det är nåt annat folk som är lediga nu? Eller alla har väl säkert jobb nuförtiden?
Hehe kontaktannons!!! Ung tjej söker trevliga kompanjoner att vara social med några dagar nästa vecka. 
;P

Nu ska jag hämta mitt kaffe!


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback