solig dag

Härligt att få somna bredvid hjärtat och sen vakna upp och få en puss innan han sticker iväg till jobbet :) Det kan jag leva med ^^

Idag är en fin dag. Sol.

Igår mötte jag upp hjärtat när han slutade och sen gick vi på bio! Vi såg Kung Fu Panda 2!!! Den var riktigt kul :D
Det var då jag tog den här bilden :)


Skrivet av: Lisa

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 07:03:21
URL: http://gravidforsakring.net
Skrivet av: Lovisa

sv Lisa: Vad roligt att du tycker om den ^^ Men jag förstår inte varför bloglovin inte funkar? Kanske min länk här på bloggen inte fungerar, prova söka upp mig på bloglovin istället :)

2011-07-11 @ 10:54:40
URL: http://vinrodadagar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback