sakna!

Kommer sakna min älsschhhkling... 
Jag blir borta exakt en vecka. Åker imorgon måndag och kommer hem på måndag. Det är ju bara en vecka, men en vecka är en vecka.
Måste prova att sakna också... men jag kommer sakna ihjäl min älskling :o

Bloggpaus en vecka. Fast jag bloggar ändå inte särskilt ofta nuförtiden. Det blir väl mer när skolan börjar igen och jag är inne i rutinerna.

Idag är det bara tvätta och packa som gäller. Jag har lagt fram allt mitt men jag ska slänga ner det i en väska snart också. Vi åker så fort vi vaknar i morgon bitti.
Men ikväll ska jag förbi min kära pojkvän och hänga hos honom en stund. Ska ta vara på varenda minut ♥

Hörs senare:)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback