frågeformulär

Lite om mig.

1. Vad är du beroende av?
Kaffe och japanska serier.

2. Vad tror folk om dig?
Att jag är snäll och blyg kanske.

3. Stämmer det?

Antagligen

4. Favoritdryck på morgonen?
Vatten!

5. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Anteckningar till en redovisning.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Tidigare idag när jag gick hem från en kompis.

7. Vad tittade du på innan du började svara på det här?
En serie på nätet.

8. Vad har du på dig?
En blå varm kofta som jag fått från mormor.

9. Drömde du något inatt? I så fall vad?
Ja! Alltid. Men just nu kommer jag inte ihåg vad det var.

10. När skrattade du senast?
Idag när syrran berättade saker vid matbordet.

11. Hur imponerar man på dig?
Du är självsäker och är modig och vågar.

12. Tror du på spöken?
Ja faktiskt! 

13. Vilken var den senaste film du såg?
Alice i Underlandet (Tim Burton-versionen)

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus till min familj och ett hus till mig.

15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är 176 lång? Jag spelade både block- och alt-flöjt när jag var yngre. Jag samlar på porslinsdockor med hatt.

16. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Måns Zelmerlöv tror jag.

17. Tycker du om att dansa?
Nej faktiskt inte.

18. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Det vet jag inget om ;P 

19. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I Sverige i ett hus med mina barn och make 

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut!

21. Vad skrämde dig om natten som barn?
En gigantisk nyckelpiga som stod vid sängen och väntade.

22. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Förstör inte världen lika mycket som vi. 

23. Låt alla som vill svara på samma frågor.
Okej ;)



Skrivet av: JENCIOUS

vad har du gjort idag? :))

kram!

2011-01-05 @ 22:33:57
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback