pluggmusik

När jag skulle bestämma vilken musik jag skulle spela medan jag pluggade så kom jag fram till att jag ville lyssna på Nine Inch Nails

Det är väldigt olika huruvida vilken musik jag vill lyssna på när jag pluggar och huruvida jag alls vill lyssna på något! Oftast brukar det väl vara skönt att ha det tyst så man kan koncentrera sig. Men ibland är det skönt med lite stämning i öronen också :)

Det var länge sen jag lyssnade på på det här bandet.... fick liksom känslan av att den här musiken var skön att lyssna på just idag.
Tydligen finns bandet fortfarande haha... jag funderade på det... att det kanske inte finns längre eftersom det är aningen gammalt och länge sedan jag själv lyssnade :)

De här låtarna tycker jag bäst om!





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback