musik

Jag har börjat lyssna på MÄBE igen.
MÄBE är ett riktigt bra svenskt band som spelar annorlundare musik :) Typ vanlig hårdrock, slänga med långt hår... :P men med svensk text och mer åt Thåström-hållet om någon vet vad det är ^^

Vet inte hur kända de är nu... men jag såg dem live på nån klubb i Stockholm förra året. Jag köpte t-shirt och fick signerad skiva. Finns inlägg här i bloggen om det i april :)

Min systers kille var medlem i det bandet en gång. Inte längre. Men det var så jag fick höra om MÄBE. Det var därför jag gick och såg dem live också, innan hade jag inte hört musiken.

Som sagt har jag börjat lyssna på dem igen efter en paus haha ^^ Nu kom jag på att jag spelade ju in från när jag såg dem live.... funderar på att lägga upp på youtube... men äh, jag vet inte :P

Här är en av låtarna som jag gillar :)




Skrivet av: anna

Haha, det trodde jag om tacos också. Men nu har mitt begär stillats!

2011-01-31 @ 22:59:58
URL: http://madeinjapan.nu
Skrivet av: H a c h i ~

MÄBE? står det för något? annars tyckte jag det lät ganska roligt x'D förlåt att jag mobbas.. XD

2011-02-01 @ 07:45:37
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback