min lördagskväll

Jag, syrran och hennes kille och några vänner bestämde oss för att åka in till stan och gå på bio!

En av vännerna slutade inte före klockan sex, så vi åkte in och klev in i caféet/restaurangen han jobbar i :) Vi käkade vår middag den sista halvtimmen han jobbade :) Jättegod lasagne åt jag!
Sen åkte vi till bion för att ta ut biljetterna. Då var det fortfarande tre timmar kvar till den skulle börja så vi bestämde att vi skulle sätta oss nånstans och ta en öl medan vi väntade :)
Lägg märke till att jag inte berättar vad någon heter.

Det var filmen The Tourist vi såg förresten :) Jag måste faktiskt ge den en 5:a av 5 möjliga! En amerikansk film med bara kända ansikten brukar jag inte förvänta mig mycket av... men den här filmer var typ en feel-good-film för mig. Helskön rakt igenom :)


Här tog vi en öl när vi väntade på bion. På ett grekiskt ställe.


Fetaost!


Syrran och hennes kille.


Jag och kompisen som jobbade sent :P


..och den andra kompisen kom senare så blev ingen bild på henne!

Såå.... det var den kvällen.
Vi åt middag ute. Tog en öl eller två . Gick på bio. Sen åkte vi hem och sov.
Bra lördag! 


Skrivet av: Kokorochan

svar: hihi ja :D skulle vilja hitta en med blå och rosa också :3 nej den är så från början ^^ jag tror den skulle bli förstörd om jag använde locktong/plattong :(



kramar<3

/kokorochan

2011-01-30 @ 15:41:08
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback