lite sent kanske...

En årslista. Lite lång. Du behöver inte läsa om du inte vill... den är mest för min skull ändå... :) Men det kan ju vara kul att läsa ändå...

1. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gjorde inga löften förra året så det fanns inga att bryta.

2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! Jag känner tre som blev föräldrar :) Grattis ^^

3. Dog någon som stod dig nära?
Nej

4. Vilka länder besökte du?
Marocko!

5. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Inget som jag saknade under precis det året...

6. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Snarare vilka. Födelsedagar.

7. Vad var din största framgång 2010?
Bättre betyg i skolan.

8. Största misstaget?
Inget speciellt.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Vanliga förkylningar... samt min vanliga sjukdom.

10. Bästa köpet?
Min väska kanske eller min bokhylla

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kurslitteratur.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min lilla kusin som kom till världen.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Shakira-låten... för att det är den enda jag kan koppla till en händelse som jag kommer ihåg.

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare måste jag nog ha varit

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat, jobbat..

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget speciellt

17. Hur tillbringade du julen?
Med min kära familj som vanligt

18. Blev du kär i år?
Tyvärr inte, får se om man blir det i år ;P

19. Favoritprogram på TV?
Morden i Midsomer, Top Model, Idol... bl a

20. Bästa boken du läste i år?
Haruki Murakami... kan inte bestämma vilken av dem som var bäst...

21. Största musikaliska upptäckten?
Perfume såklart! ♥♥♥♥

22. Något du önskade dig och fick?
Min enormt fina klocka!

23. Något du önskade dig men inte fick?
Böcker, världsfred och rikedom ;)

24. Årets bästa film?
Harry Potter!

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åt tårta och goda pajer med familj :)

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hmm.. jag har börjat våga ha mer jeans. Men mycket linne och kofta och mycket t-hirt ovanpå en långärmad. Mycket lager på lager. Coola färgkombinationer. Lockigt hår ;) Söta accessoarer.  

27. Vad fick dig att må bra?
Mina älskade vänner

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jay från Idol ;)

29. Vem saknade du?
Saknade mina vänner i Marocko otroligt mycket (och fortfarande)

30. De bästa nya människorna du träffade?
Issam, Salah, Brahim, Zakaria, Ahmed och min lilla kusin!!! ♥


Listan hittade jag hos Tescho.




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback