kuronuma sawako

Hej! 
Jag har ritat!!

Jag bara satte mig ner och ritade/skissade en massa nu efter frukosten omkring klockan 13.
Igårkväll och natt satt jag uppe och tittade på avsnitt från serien Kimi ni Todoke....
Kuronuma Sawako är en av mina absoluta favoriter... så det var inte svårt att bestämma mig för vad jag skulle rita! :D Jag till och med bestämde det innan jag gick och la mig inatt.

Jag har en massa bilder från serien på min dator... en massa fina bilder :) som jag ville rita av på något sätt. Så det gjorde jag. Eller... jag kopierade inte, men jag tittade på bilderna och ritade på egen hand om någon förstår vad jag menar...

Jag är absolut en amatör ^^ Här är några foton på några av teckningarna :)
Förresten!! Jag har ingen aning om vad den svarta pricken på bilderna kommer ifrån!!!

bara blyerts....


lite vatten på färgen....






Men den här är helt kopierad från bilden... 


Världens finaste par ♥

Skrivet av: bamse

du har ritat av -_- man märker det men du är ganska bra på att rita manga/anime ^^

2011-02-03 @ 16:03:37

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback