kort & biljetter

Eftersom jag nu inte längre får köpa SL-biljetter med rabatterat pris (jag är över 20 år) så måste jag köpa lite dyrare biljetter. Nu har jag köpt en 90-dagars med rabatt som vuxen student. Men då måste jag ha ett CSN-kort för att få ha den biljetten. CSN-kort har jag inte haft sen jag gick i gymnasiet så jag måste be dem skicka ett. Konstigt att jag inte har fått ett kort? Men de har inte öppet förrän på måndag där på CSN o.O

Vad jobbigt allt blev :/
Dessutom fungerar inte mitt SL-kort. Den piper ogiltig... så jag måste åka in till SL-center och be dem fixa det. Det tänkte jag göra på tisdag när jag ändå ska till skolan.

På tisdag är det ett seminarium och jag ska läsa lite till dess. Det blir väl idag jag gör det då. Jag har lust att vara lite nyttig idag :P

Annars har jag inga planer för idag.





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback