imorgon

Att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag.


Imorgon sticker jag in till stan till tandläkaren... det är möjligt att tandställningen kommer ut då. Men det är säkert något litet kvar som tandläkaren vill ändra på... men vi får se!

Sen tänkte jag hoppa in i en viss butik och försöka hitta en supersnygg ring som jag vill ha! ♥



Skrivet av: Hachi~

Hoppas du blir av med tandställningen! :D



sv: vet du vad? ... jag ska färga håret nästa vecka, shiit vad "De coola tjejerna" kommer störa sig! x'D turkost i luggen :D om jag får ^w^ men jag får fortsätta tänka över rosetterna.. ;D xD

2011-01-16 @ 22:49:33
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback