hål i öronen

Känner du någon tjej som inte har hål i öronen?
Jag tog hål i öronen första gången när jag var 18 år. Det är nog rätt sent tror jag. Jag kommer ihåg att de flesta tjejer hade hål i öronen redan i 6-års när jag var liten. Men jag vet inte hur det är idag.

Idag har jag 4 hål som jag använder.
Jag har haft sammanlagt sex en gång men två har blivit infekterade så jag har slutat sätta i örhängen där. Vet inte om det fortfarande är hål....
Det var de två allra första hål jag tog som blev infekterade. De två hålen var längst upp på mitt vänstra öra.

Nu ser det ut såhär. (suddig bild)


Jag vill ha fler hål! Jag tycker det är snyggt med smycken i öronen :)




Skrivet av: Sari

Fint!

2011-01-06 @ 13:07:28
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback