godnatt?

Tydligen är bara jag kvar uppe i hela familjen. Alla gick och la sig för rätt länge sen. Förutom jag. Jag ska upp rätt tidigt imorgon, men ändå är jag kvar uppe nu och är rätt säker på att jag inte kan somna på ett tag. Vad ska jag göra?



Imorgon ska jag upp och till skolan. Seminarium med klassen. Vi ska diskutera de där avhandlingarna. Hoppas dagen går fort.
För en stund sedan beställde jag några böcker till nästa kurs! Bra att jag gör det nu i tid :) Nästa kurs börjar nästa vecka. 
Nästa vecka är min tandläkartid också! Det kan hända att min tandställning kommer ut då! Men jag ska inte förhasta mig ifall tandläkaren inte är nöjd... Det är mycket möjligt att jag får vänta ännu en månad på att tänderna ska bli klara. Men man vet inte säkert ;)

Jag säger väl God Natt då... så får vi se om jag somnar någon gång.



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback