frisyr

Jag tycker ju om att locka mitt hår, men det är fint med platt också... Då kan man ju dra fingrarna igenom det. Det kan man inte med lockigt, dels för att det lätt blir förstört och sen för att jag har ett ton med hårspray så det blir stelt och inte lika kul att leka med...

Idag kör jag på platt hår, men inte så mycket frisyr blev det.... och luggen var i vägen så jag gjorde en inbakad fläta :) Fint va? ^^ Skönt att få bort håret från ansiktet ibland.



Skrivet av: H a c h i ~

Åh, det var jätte fint! :D



sv: DET ÄR JOBBIGT! O___O ag måste försöka lista ut hur man får det i bra kvalité, för det är lixom jättefint från början, men så blir det så jäkla suddigt på bloggen sen, precis som du sa.

2011-01-26 @ 11:23:00
URL: http://hachi.se
Skrivet av: Knorriiis

Titta gärna in på min blogg! >.<


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback