fredag



Hihi.... klockan är inte tolv än! Så jag får faktiskt säga att det är morgon!

Nu är jag uppe och fixar med det ena och det andra. 
Pappa har precis åkt... ser inte honom på en vecka! De andra är inte heller hemma.... jag är alltså ensam hemma just nu. Det förblir jag ett tag också. Skönt!

Telefonsamtal idag ja.... jag har ordnat med ett. Två kvar :) Sen blir det helg för mig.

Jag är så himla shoppingsugen. Det känns som om jag shoppar hela tiden. Men jag kan inte få nog. Alltid något som man vill ha! :O Shit vad jag känner mig bortskämd just nu :$  .....i-landsproblem....
Jag blev ju så sugen på lite grejer på den där smyckesshoppen jag tipsade om tidigare... men det är väl inte direkt det jag behöver.
Det jag behöver just nu känns som.... ett par skor. Typ converse. Vanliga skor som jag kan gå i när snön väl försvunnit.

Få se om jag vågar mig på lite shopping lite senare :)




Skrivet av: anna

Åh jaa, se den :) annars brukar jag kolla på sex and the city (filmerna och serien) och the holiday går ofta :} hihi

2011-01-28 @ 13:10:27
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback