fik och middag

tjena tjena... Nu kom jag precis hem från några timmars sittande på fik med klasskompisar. Vi diskuterade kurslitteraturen och drack kaffe :)


Nuså är det middagsdags... lillebror står och gör pannkakor! Mums!
Han fick inte göra det igår eller i förrgår när jag gjorde middag till familjen... för jag ville ha "riktigt" mat... men idag är jag lite slö så att lillebror får mer än gärna göra pannkaka!! :D

Hörs senare ~ 

Skrivet av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Det är ett väldigt dyrt pris och de gånger Scandinavian Photo sponsrar med sådana grejer så är det till våra egna tävlingar (på jobbet då) :)

2011-01-20 @ 17:36:23
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback