döskalle

Jag har tjatat om den här ringen! Nu är den äntligen min! ♥
Så fort jag såg ringen på den här tjejens blogg så var jag tvungen att fråga var den fanns så jag också skulle kunna skaffa en :D

Det måste vara en av de coolaste ringarna som finns ^^ 


Aningen för liten? Jag har lite korviga fingrar :/ Men den sitter inte åt lika mycket som det ser ut...




Skrivet av: Hachi~

sv: haha, ja, vem vet! :DD jag hoppas på att färga det när jag har hemstudiedag den 25:te, jag hoppas bara på att Cilla kan komma till Falkenberg då! :D Cilla är Emmas (bonusmamma) kompis, hon är makeupartist :D eller vad det kallas... hon sminkar SKIT COOLT och är jätte ra på hår osv :D awsuum~

2011-01-17 @ 17:31:33
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback