candied poison

Hej!
Jisses vad glad jag blev när jag fick tipset om världens snyggaste smyckesaffär på nätet. Den heter Candied Poison

Jag beställde två produkter på en gång! Jag kunde inte motstå!! ♥♥
Bland annat det här örhänget!!


De säljer en massa coola och söta smycken! Precis min stil! Både tufft och sött ♥
Nu är det så att de har en tävling så det är klart jag vill vara med och vinna någon liten sak! :D
Var med du också som har blogg.... i slutet av februari drar de tre vinnare :)


Skrivet av: H a c h i ~

Ååh, vilket coolt smycke! *ww*



sv: älskar ALLT! 8D det finns mycket saker från SRS, men dessa sakerna är mina absoluta favorit saker! ^w^ tyvärr är det så dyrt i den affären... TTwTT

jag tänkte köpa den dörrmattan, jag bor självklart med mina föräldrar, men som jag nog ett par ggr skrivit på bloggen så bort jag ju i ett helt annat hus än mina föräldrar, bara ett par meter ifrån deras hus! ^^ JAG MED! *O* jag funderar starkt på att visa den för pappa... pappa köper aldrig grejer till mig, och jag ber honom aldrig om något. det sköter Emma, hans fru, min bonusmamma ^w^

2011-01-19 @ 20:29:14
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback