blabla

Hej!
Har jag berättat att syrran var i London på nyår? Hon åkte dit med sin kille och vad jag förstod så skulle de stå under Big Ben på tolvslaget. 
I övermorgon kommer syrran hem igen :)

Inatt sov jag inte bra. Jag vaknade rätt tidigt och kunde inte somna om på väldigt länge.... och dessutom kunde jag inte somna när jag gick och la mig igår heller (jag satte uppe och ritade för att göra mig själv trött).
Innan jag somnade om igen var klockan åtta på morgonen. Sen sov jag till kvart i ett....
Jag måste verkligen få bort de här vanorna.

Imorgon ska jag hem till en kompis och plugga. Skolan har inte börjat än men vi ska börja ändå. Det kallas självstudier ;)

Nyss åt jag "lunch". Det var verkligen dags för jag nästan skakade för att jag behövde mat. Jag är fortfarande hungrig :P Kanske får ta lite kaffe och en macka...

Igår satt jag uppe och tittade på film och tittade på tusen olika klipp på youtube av Perfume. Numera en av mina favoritband :) Jag tycker om att titta på när de dansar :)

Nu är det dags för kaffe som sagt :)





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback