blå hand

Hej. Nu har jag gått runt och gjort en massa saker som jag inte borde. Typ äta lunch? Haha nämen... allt tar ju tid från pluggandet... läsandet som är så himla viktigt....

Det är läsandet som jag nästan alltid är dålig på i varje kurs... jag lyckas alltid inte läsa allt så jag får en massa extra-jobb när jag sitter där med tentan i slutet.... Såååå jobbigt! Men jag får skylla mig själv...
Men samtidigt måste jag nästan ha läshjälp? för att jag har svårt att läsa allt som behövs. Mest för att det är stor press på att jag ska förstå innehållet i en massa böcker på så kort tid... jag gillar att ta min egen tid.

Efter en kopp kaffe nu ska jag köra igång igen.

Förresten, varför ser min hand ut som den är blå? Jämfört med min ansiktsfärg? 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback