åttioåtta färger

Hej!
Jag är lite seg... :/

Jag är lite sugen på den här... Då kommer jag verkligen få inspiration ;D 
Jag tycker att en fin ögonskugga kan göra så mycket. Det var inte alls länge sen jag började använda ögonskugga.... förut har jag tänkt att dte bara är något man sätter på sig när det är fest och när det är fest så har jag inte direkt haft några ögonskuggor att använda mig av heller... det har ju varit riktigt tråkigt!
Men jag har ju en palett med en massa ögonskuggor nu. Men det är ju glittriga färger. Jag vill ha matta färger. Dessutom är det här en palett med hela 88 olika färger och det är matta färger. Det finns en version med glitter också... men jag vill som sagt ha matt. 
Borde jag köpa den här? :)


Visst får man inspiration till olika sminkningar :) 


Skrivet av: Samanta

SV: Disney-filmer är underbara! African Cats kommer att vara en dokumentär liknande film om de stora katterna i Afrika. Är det den nya filmen, Trassel (på svenska)? :) Den verkar vara super-rolig!

2011-01-23 @ 19:57:44
URL: http://samantas.blogg.se/
Skrivet av: H a c h i ~

Jag tycker du ska köpa den! :) men kostar den inte svin mycket? btw, vart kan man köpa den? :D

2011-01-23 @ 21:21:20
URL: http://hachi.se
Skrivet av: 月姫 Tsukii ♥

köööp den! den e grymt bra o prisvärd! ;D kostar ca 250 kr:D



sv: Nej tyvärr så säljer jag inte smycken :( har inte alls hållt på med lera och sånt länge så jag är fortfarande väldigt "amatörig" för att börja sälja haha ;P kram på dig!

2011-02-10 @ 20:18:46
URL: http://tsukii.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback