min vår

Ibland lägger jag ner en timme eller mer åt ett enda inlägg. Som nu. 
Jag har satt ihop ett litet collage.... bara ett litet.... som visar hur jag vill springa omkring nu i vår!!

Såhär vill jag skutta omkring när det är vår.


Byxor har jag börjat använda mer och mer och jag kommer nog göra det i vår också!
Ett härligt linne och någon kofta eller bara en jacka är verkligen något som lär användas av mig...

-Jackan och byxorna hittade jag hos Ellos. Linnet på HM.

Såklart ska jag ha ett par converse! Men jag vill också ha ett par boots! Båda de sorters skorna är riktigt snygga till lite uppvikta byxor!
-Conversen hittade jag när jag sökte "converse" på google. Bootsen hittade jag på have2have.se

Såklart vill jag också ha en massa snygga smycken! Händerna fulla med silversmycken! Och en massa hängande saker i öronen! 

Åh vad jag läääängtar efter våren!!!! 





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback