jobb!?

Jag kom precis hem!
Idag skulle jag ju gå och intervjua nr 3, den sista intervjun. Det var chefen över bland annat förskolan jag har min VFU på. Intervjun gjorde jag vid halv nio fram till ungefär tio, halv elva.
Sen skulle jag gå hem och sammanställa och kanske plugga lite mer. Men gissa vad som hände!?!?

Mina nyårsönskningar för i år är att (1)bli mer hälsosam och att (2)skaffa ett deltidsjobb ju.
Den ena får jag jobba för och den andra önskningen gavs till mig idag!!!
Det var kaos på förskolan, det var inte tillräckligt med personal. Så jag fick hoppa in!! Jag fick hoppa in och jobba!



nu blev det fixat och avstruket från detta årets to-do-list :D :D
Jag fick fylla i en sån här timmeslöngrej... men jag får låta den ligga till slutet på månaden ifall jag ska hoppa in någon dag igen!

Jag är superglad! Såååå kul att komma tillbaka bara en dag sådär. Barnen har ju saknat mig, så vi hade extra kul idag.
Tack tack taaack för idag vill jag säga... bara såhär ut i tomma intet... eller det är inte så tomt där ute kanske? ;)

Nu vill en hungrig Lovisa ha middag!




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback